
Το 2000 έρχεται , αλλά στην Ελλάδα η παπαριά και ο χαβαλές σταθερά συντηρούν την μαλακο-κινηματογραφία . Godzilla , Mothra και άλλες βλακείες με καραγκιοζάκια που λέγονται Ultraman , οι Iάπωνες ; Εξυπνάδες με κινούμενες μάζες , γιγαντιαίες γκόμενες και βδέλες τ'Αμερικανάκια στις δεκαετίες του '50 και του '60 ; Η πληρωμένη απάντηση έρχεται : Πούστο-παρωδία sci-fi (με έμφαση στο πούστο) με γιγαντιαίο μουσακά , τραβεστί lifestyle , ντόπιες μοντέλες και μαλακο-χαρακτήρες τραβηγμένους απ'τα μαλλιά , οι ιθαγενείς cult-ίστες !
Γιατί είπαμε , το cult δεν σημαίνει αίρεση στην Ελλάδα , σημαίνει "γαμάτο" (ή γάμα το ;) !
Ο Πάνος Χ. Κούτρας , μεγάλος auter της alternative τραβελικής ευαισθησίας (βλέπε Στρέλλα με παπαράκι που κρέμεται να φωνάζει ΕΚΠΛΗΞΗ στο ημίφως - άλλη μια γροθιά στο στομάχι της συντηρητικής κενωνίας) , μας διασκεδάζει με το απόλυτο και συνάμα τολμηρό ντεμπούτο του στην 7η τέχνη .
-- Γκυντεμπορική Παράκρουση : Άν οι γκαλλερί είναι τα νεκροταφεία της τέχνης , το σινεμά είναι το γραφείο κηδειών ; --
Η 100% Synthetic Films παρουσιάζει :
2000 . Αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο πλησιάζει την Γή . Την ανακάληψη την έκαναν κάτι αγόρια με προφορά στυλίστα , ντυμένα με ρόζ ιατρικές ζακέτες στο Αστεροσκοπείο Αθηνών . Το διαστημόπλοιο μεγενθύνει ένα πεταμένο κομμάτι μουσακά . Ο Γιγαντιαίος Μουσακάς (ο μουσακάς έχει κάποια ιδιαίτερη συμβολικότητα στις καλιαρντές παρέες ; Μια εκπομπή του Νίκου Μουρατίδη -αυτού του ραδιοφωνικού υπέρβαρου Σπάρτακου- λεγόταν ΕΚΑΝΕΣ ΘΕΑ ΤΟΝ ΜΟΥΣΑΚΑ εκεί κοντά) εμφανίζεται στους δρόμους της Αθήνας . Όλα γίνονται πουτάνα . Κουστωδία κατέδων μόδιστρων , μοντέλων κάθε είδους παρελάβνει στην οθόνη , δίνοντας τον καλυτερό της εαυτό μπροστά στην κάμερα του ριζοσπάστη Κούτρα .
Ο Γιάννης Αγγελάκης για άλλη μιά φορά σε άνετο ρόλο χοντρού τραβεστί . Η Τάρα θέλει να γίνει διάσημη μοντελίστ/τόπ μόντελ , όπως όλα τα "κορίτσια" .
Ο Μιχάλης Πάντος είναι ο Ντίμης , ή αλλιώς Ντιμάκος , με το φούξια καρέ μαλλί . Κολλητή της Τάρας της αχτύπητης . Αλλό ένα αγόρι που κερνάγαν ούζα στο καφενείο όταν γεννήθηκε .
Ο Χρήστος Μάντακας είναι ο Αλέξης Αλεξίου , ο αρχι-επιστήμονας του αστεροσκοπείου . Ερωτεύεται τον Τάρα τον πουστάρα .
Η Μύριαμ Βούρου , είναι η Ζωή , το αποστεομένο φρικίο κοκαϊνομανής σύζηγος του υπουργού Αντώνη Μπουντάλα . Κάνει με μεγάλη επιτυχία την κλασμένη απ'την πρέζα , αφού είναι η φυσική της κατάσταση . Η κυρία Βούρου , είχε αποκαλύψει κάποτε σε εκπομπή του Φίλιππου Καμπούρη , πώς το φάντασμα του Κολοκοτρώνη της είπε να κατέβει στις εκλογές ώς νέος εθνικός σωτήρας .
Ο Γρηγόρης Πατρικαρέας ( ΤΟ ΜΕΤΕΩΡΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΡΓΟΥ ) είναι ο Μπουντάλας , ο νεότερος Έλληνας υπουργός . Φαίνεται για μούτρο . Η γυναίκα του είναι παραμελημένη όσο δεν παέι και τον απειλεί με αποκαλύψεις που αφορούν την προσωπική του ζωή στον τύπο !
Η Θέμις Μπαζάκα είναι η Εύη Μπέη , η αδίστακτη δημοσιογράφος που ακολουθεί την καταστροφική διαδρομή του Μουσακά .
Ο Γιάννης Σπαλιάρας κάνει το βουβό , χωρίς φανέλα ντεμπούτο του στην μεγάλη οθόνη , φορώντας μόνο ένα ρόζ σακάκι και το χαμογελό του . Είναι το αντικείμενο του πόθου του/της Τάρας .
Οι '90ς μοντέλες , Δωροθέα Μερκούρη και Τζένη Μπαλατσινού κάνουν τις εξωγήινες . Φοράνε λευκά εσώρουχα , ή εξωγήινα ρούχα ...
-----------------------------------------------------------------------------
Η ταινία θα μπορούσε να ονομαστεί και Ο Θρίαμβος της Πουστιάς . Για αυτό το λόγο το προτείνω για διπλή προβολή με το Triumph Of The Will (1935) της Leni Riefenstahl . Προπαγάνδα το ένα , προπαγάνδα και το άλλο .
Ποιό σε έχουν μάθει να σε αγχώνει περισσότερο ;