Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ (1989)

Κλασικός Μπουγιουκλάκης , μιλάω-με-γεμάτο-στόμα ...
Τζαβαλιά και-καλά καθαρίζω ..
καμέο εμφάνιση σκηνοθέτη . Τάκης Βουγιουκλάκης .
" .. βρε τι κακό αυτό με μένα να μη μπορώ να σταυρώσω μεροκάματο .. χελώνα με κατούρησε ;!"
Μετά την μεγάλη επιτυχία του γυφτο-ρημέηκ του Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ (1961) , ο Λάκης Μιχαηλίδης επιστρέφει με δεύτερη δυνατή σεναριακή διασκευή του ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ (1965) . Ο Τάκης Βουγιουκλάκης σταθερός στο τιμόνι της γυφτο-σκηνοθεσίας , ο Καραγιάννης και ΣΙΑ συνεχίζει να τα σκάει για να διασκεδάζει ο λαός , και ο Μόσιος , όπως πάντα , έτοιμος να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του διπλού ρόλου Μπούλης/Σταμάτης που είχε ερμηνεύσει τόσα χρόνια πριν ο σ'χωρεμένος ο Βέγγος (εδώ Πίκης/Ταμτάκος) ...
Ο Ταμ(ι)τάκος είναι ένας άνεργος γύφτος . Αποφασίζει να δουλέψει στο εργοστάσιο που δουλεύει και η μνηστή του . Εκεί ανακαλύπτει πως είναι φτυστός ο γιος του αφεντικού (πως είναι μίμος και σωσιβιός του δηλαδή) ... και η φαρσο-φεσο-κωμωδία ξεκινά ...
Ο Μιχάλης Μόσιος είναι ο Ταμτάκος . Δουλεύει οικοδομή , αλλά μετά από εργατικό ατύχημα καταλήγει άνεργος . Μετά πάει για λατζέρης , αλλά και εκεί τζίφος . Του ζητάνε χαρτί πανεπιστημίου . Έχει μόρφωση : Έχει τελειώσει την μέση εκπαίδευση στην σωματεμπορία ...
Ο Μιχάλης Μόσιος είναι ο δίδυμος αδελφός του Ταμτάκου και υιοθετημένος γιος του αφεντικού , Πίκης . Ο θείος του Ταμτάκου τον είχε πουλήσει όταν ήταν μωρό . Ο Πίκης την αράζει συνέχεια στο τένις κλαμπ Χαλανδρίου . Μέχρι και στην Οξφόρδη τον έστειλαν για σπουδές , αλλά Πίκης πήγε , Πίκης γύρισε ... Είναι τεμπελχανάς και μαμόθρεφτος .
Η Αθηνά Μαυρομάτη είναι η Μαρία Καψουράκη , η μπασκλασαρία μνηστή του Ταμτάκου . Δουλεύει στου Μαρκόπουλου (τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται η ίδια , αφού τον εργοστασιάρχη τον λένε Φιλώτα Μαρκάκη) . Εργοστάσιο που παράγει χαρτί υγείας (το σκατο-χιούμορ έτοιμο να εκραγεί ήδη - ο Μιχαηλίδης κρατιέται να μην χεστεί πάνω του την ώρα που γράφει το σενάριο) . 
Γκεστ Στάρ ο Βασίλης Μπουγιουκλάκης . Είναι ο Φιλώτας Μαρκάκης . Κλασικός Μπουγιουκλάκης μιλάω-μπουκωμένος-και-φαίνεται-το-φαγητό-μέσα-στο-στόμα ... Σπαρταριστή κωμωδία λίγο πριν ξεκινήσει τα μάχημα ρεπορτάζ στις λαϊκές . Και στα δύο ήταν το ίδιο αστείος . 
Ο Νίκος Ρεντίφης είναι ο "μεσίτης" . Αυτός που ζύγισε τα μωρά και αποφάσισε την αξία τους στην αγορά ...
Η Έλενα Τζαβαλιά είναι η Τασία , η σεξουάλα υπηρέτρια του Μαρκάκη . Ο Πίκης την τσεκάρει και της τη πέφτει συνέχεια . 
Η Χριστίνα Παππά , πολύ πριν γίνει εθνικό milf , είναι μια από τις ανάλαφρες γκόμενες του Πίκη
-----------------------------------------------------------------
-Βραβείο Που Πάνε Όσοι Τους Κατουρούν Αρκούδες , πάει :
" .. στο βυθό . Μαζί με τα θύματα του Τετανικού ..."
-Βραβείο Λαϊκο Ξεφάντωμα Με Βάτα Νίντζα , πάει :
Στον Βασίλη Ξιφάρα . "Μη Γκρινιάζεις Θα Σου Πάρω Σοκολάτα
-Βραβείο Μάϊκλ Νάιτ , πάει :
στον Πίκη . Και ίδιο μαλλί , και ίδιο αυτοκίνητο .
-Βραβείο Άτσα Κουστουμιά , πάει :
Στον κύριο πίσω από την Χριστίνα Παππά . Μπράβο του , γιατί το τόλμησε και γελάει ακόμη ο κόσμος μαζί του , 23 χρόνια μετά .
-Ειδικό Βραβείο Εγώ Είμαι Εγώ , πάει :

 Ο Ταμτάκος μπαίνει στο γραφείο του Φιλώτα , και είναι μέσα ο Πίκης . Μετά το αρχικό σοκ του ποιος είναι ποιος , ακολουθεί ο ακόμη πιο σοκαριστικός διάλογος .
" Ποιος είσαι εσύ , που μοιάζεις σαν εγώ ;
- Εσύ ποιος είσαι που δεν είμαι εγώ , αλλά εσύ ...
- Εγώ είμαι εγώ .. εσύ ποιος είσαι ;
- Και εγώ είμαι εγώ .. εσύ ποιος είσαι ;
- Δηλαδή εσύ ... δεν είμαι εγώ ;
- Ε , πως θα είμαι εσύ , αφού είμαι εγώ ;
- Τότε ποιος είσαι ;
- Εγώ είμαι εγώ ..."

-Βραβείο Έτσι Κολάει Το AIDS , πάει :

-Βραβείο Άλλοι Διάσημοι γυφτο-Δίδυμοι , πάει :