Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

ΒΡΗΚΕ Ο ΓΥΦΤΟΣ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ (1989)

ΓΥΦΤΟΣ/ΤΖΕΛΕΠΗΣ
ΓΥΦΤΙΣΣΑ/ΤΖΕΛΕΠΗΣ
ΛΑΡΡΥ/ΤΖΕΛΕΠΗΣ
ΦΡΙΚΟΥΛΑΣ/ΤΖΕΛΕΠΗΣ
ΚΑΡΟΛΑΪΝ ΤΖΕΛΕΠΗΣ
ΞΕΚΟΥΚΗΣ ΤΖΕΛΕΠΗΣ ΝΤΙΣΚΟ ΙΝFERNO
ΠΕΠΗ-ΚΑΤΣΙΦΟΥΝΤΑΣ/ΤΖΕΛΕΠΗΣ
ΑΛΕΞΙΑ (ΘΑΝΑΣΗΣ)/ΤΖΕΛΕΠΗΣ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ (Ο Πόντιος Νίνζα)/ΤΖΕΛΕΠΗΣ
μόνο ο Αντύπας διασκεδάζει σε αυτή τη ταινία ..

Ίσως είναι η μοναδική ταινία όπου ο Σταμάτης "Τριτσιμπίδας" Τζελέπης , αφήνεται να ξεδιπλώσει όλο του το ταλέντο , τόσο στο φεσο-χιούμορ , όσο και στην φεσο-μεταμφίεση ! Το ίδιο κάνει και ο Απόστολος Τεγόπουλος , ο αποκλειστικός σκηνοθέτης του Ξανθόπουλου που είπε να το ρίξει στην φεσο-κωμωδία (είχε την έμπνευση της ιστορίας) - το ίδιο κάνει και ο Λευτέρης Καπώνης , αφού τα δίνει όλα στο σενάριο ...
Το πίσω μέρος της βιντεοκασέτας συνοψίζει σε σύγχρονα Ελληνικά για να καταλαβαίνουν όλοι :
Ένας γερο-γύφτος έχει μεγάλη διαμάχη με τη γριά γύφτισσα γυναίκα του , γιατί πάνω στο πάθος του για τα τυχερά παιχνίδια τα έχει φάει όλα , ακόμα έχει πουλήσει και τα εφτά παιδιά που του 'κανε . Μια μέρα πείθει τη γυναίκα του να παίξει ένα ΠΡΟ-ΠΟ , επάνω στην άγνοιά της αυτή γράφει για όλες τις ομάδες Χ και τότε το ΠΡΟ-ΠΟ της γριάς γύφτισσας κερδίζει ογδόντα πέντε εκατομμύρια και τότε αρχίζει η περιπέτειά του ... (και τότε τρώω τ'@ρχίδια μου - θα συμπλήρωνα , αφού αυτό έκανα)
"θα πιάσου του 26άρι ;
- Δεν έχει 26 , 13 είναι .."
Ο Σταμάτης Τζελέπης κάνει τον γύφτο , την γύφτισσα , και άλλους 7 καθυστερημένους χαρακτήρες (τα 7 παιδιά που έχει πουλήσει δηλαδή , τα οποιά είναι φτυστά ο πατέρας τους) όπως τον ντέτεκτιβ (τον Σταμάτη Βρωμοπόδαρο , ή Αλεξικέραυνο , ή Γοργοπόδαρο) που φέρνει πιο πολύ σε ανώμαλο με καπαρντίνα και τραγιάσκα που περιφέρεται στο Μοναστηράκι , τον βοηθό του , τον Λάρρυ τον κεκέ που σου σπάει τ'@ρχ#δια με το λέγειν του , τον φρίκουλα των Εξαρχείων με το άκυρο + στο κούτελο , την Καρολάιν (ναι , αυτή απ'το Τόλμη Και Γοητεία , η οποία ζει στο γνωστό κυριλέ βιντεοκασετόσπιτο με τον μεταλλικό πελαργό στην είσοδο) , τον βλάχο που κυκλοφορεί με τη φουστανέλα μέσα σε σκυλάδικο Δημήτριο Κατσιφούντα , το "Πορφυρό Ρόδο" της Συγγρού (τον Θανάση που έγινε Αλέξια - τον Τζελέπη τραβεστί δηλαδή) , και τον Λευτέρη τον πόντιο , (απορώ πως δεν τον έβαλαν να κάνει και τον Αντύπα) .
Ο Ντέταρι μετονομάζεται σε Μπουτάρη - και άλλα τέτοια σαχλοαστεία , με προφορά να γέρνει πιο πολύ πρός το βλάχικο παρά το γύφτικο - στους απάλευτα αμήχανους μονόλογους του Τζελέπη που πρέπει να τους δεχτούμε ώς διαλόγους , μιας και υποτίθεται πως είναι διαφορετικοί άνθρωποι όλοι αυτοί που "συνομιλούν" .
Η Πέπη Σταυροπούλου ( η γκόμενα του Μπίλια/Προύσαλη στο ΡΟΔΑ ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑ 4 ) κάνει τον ανάλαφρο και ημίγυμνο εαυτό της .
Ο Πέτρος Ξεκούκης κάνει τον άνετο ντισκοτόβιο με τη βατο-κοστουμιά . Χορεύει με την Καρολάιν/Τζελέπη και την Αλέξια/Τζελέπη στην ντίσκο Βίντεο .
--------------------------------------------------------
-Βραβείο Λαϊκό Ξεφάντωμα , πάει :
Στον Αντύπα . Τραγουδάει το "Θα Τα Πίνω Για Μένα" και "Αλήτης Ήμουν Μια Ζωή" .
-Βραβείο On Location , πάει :
Τα γυρίσματα έγιναν σε αληθινό καταυλισμό γυφταρέων . Πολύ πλάκα όταν οι ιθαγενείς μαζεύονται στο πλάνο για να δουν τι είναι αυτό το περίεργο πράμα που κρατάει ο Τεγόπουλος , και γιατί ο Τζελέπης χτυπιέται μόνος του λες και μιλάει σε κάποιον άλλο ...
-Βραβείο Κάνω Πως Είμαι Στο Γήπεδο , πάει :
ότι μπορεί κάνει ο καθένας σε αυτή τη ταινία ..
--------------------------------------------------------------------
ο Άκης Φλωρέντης προειδοποιεί από την ντίσκο-λίμπο του καλού γούστου , για ΑΛΛΗ μια φορά ... Η ταινία δεν βγάζει ΚΑΘΟΛΟΥ γέλιο , κι ας είναι φέσι .